BIG Erasmus hírek 2023 nyár

2023.07.16.
Ebben a hírben lehet végig követni a 2023. évi nyári Erasmus programjainkat. Folyamatosan frissítve!
2023. július 10-én 6 grafikus - Béres-Bencsik Nelli, Bettes Gabriella, Böhmer Orsolya Leila, Dánél Zsófia, Molnár Szabina és Nagy Krisztina, 3 hangtechnikus - Diós Adorján András, Háry Zsombor, Szabó Mátyás, és 2 rehabilitációs terapeuta - gyógymasszőr - Csige Veronika és Pánti Katalin tanulóink útnak indult Spanyolországba Jerez de la Fronterába, hogy egy kalandos utazást követően megkezdjék szakmai gyakorlatukat. 1 hónapig bepillanthatnak a mesés andalúziai mindennapokba, szakmai tapasztalatokat szerezhetnek és felfedezhetik Spanyolország mágikus világát. Köszönjük a kísérőtanár, Kovács Anita munkáját.

2023.07.11
ERASMUS hírek 2023. nyár!
2023.06.30-án diákjaink: Kádár Kata és Tarsoly Krisztina (grafikus szakos), továbbá Horváth Erika és Kiss Anna (turisztikai technikus szakos) megkezdték külföldi szakmai gyakorlatukat.
Az alábbi kis beszámolót grafikus diákjaink küldték:
""Palermo-ba érkezett meg a gép, ott töltöttük első éjszakánkat. Másnap megnéztük a város látványosságait, illetve a piacot. Délután lementünk a tengerhez, majd indultunk tovább Castelbuono-ba.
Az első héten megismerkedtünk a várossal, és elkezdtük munkáinkat a panzióban, illetve az önkormányzatnál. A panzióban arculat tervezés a feladatunk, az önkormányzatnál pedig 6 nagy álló plakát 6 különböző témában történő elkészítése.
Pont a Bor Fesztivál végére értünk ki, ahol benézhettünk zárásképpen egy koncertre is. A helyi különlegességeket is megkóstoltuk amint lehetett, illetve szabadidőnket is felfedezéssel töltjük" -Kata & Kriszti"
Turisztikai technikus diákjaink két helyen töltik gyakorlatukat, Erika egy étteremben, Anna pedig egy panzióban. Legközelebb turisztikai technikus diákjainktól olvashattok beszámolót! Kísérő tanáruk Bereczkiné Molnár Éva volt.
Addig is fogadjátok szeretettel a képeket!

2023.06.27.
2023.06.25-én 10 diákunk kezdte meg szakmai gyakorlatát Spanyolországban/Bareclonában. A résztvevők több szakmában képviselik magukat, mint: Andó Megan Diana, Farkas Petra, Horváth Nóra, Prima Zsófia, Tóth András (Grafikus képzés), Heczel Sándor (Hangtechnikus képzés), Fűzes Ádám, Hives Nikolett, Kállai Vince, Szeberényi Szabolcs Zoltán (Kereskedő és Webáruházi Technikus képzés). Két diákunk hosszú távú mobilitását kezdte meg (Nikolett és Sándor), akik 3 hónapot fognak Barcelonában tölteni. Kísérő tanáruk Kovács Tamás tanár úr, akinek bejelentkezését idézzük: "Hahó! Egy gyors helyzetjelentés:
-felszálltunk, leszálltunk
-megtaláltuk Laurát, szuperkészséges, kedves nő
-elkísért a szállásra, a szállás jó
-holnap 9:45 találka vele ismét, majd kedden reggel is, együtt visszük ki a tanulókat a melóhelyekre."
Azóta megkezdték a munkát diákjaink és a szállásukon lévő medencében és mellette munka után ki is tudják pihenni magukat!